Osallistuin Helsingin Yliopiston verkkokoulutuksen suunnittelu -kurssille, jonka saan päätökseen ensi viikolla. Suunnittelin tämän puitteissa työntekijälähettilyydestä verkkokurssin, jossa yritin miettiä myös osallistavia menetelmiä niin oppimisen kuin oppimateriaalin tuottamisen suhteen.
Oli muuten melko raskasta haastaa itseään, tai lähinnä aikaahan se vei ja paljon. Esimerkiksi v. 2012 kirjoitettu Sosiaalinen media opetuksessa -kirja johdatti joka sivulla tutkimaan jotain linkkiä palvelusta, jota ei välttämättä enää ollut tai joka oli muuttanut jo muotoaan. Oppimisympäristökin on siis tosi sirpaleinen.
Enihuu, tässä keskustelun pohjaksi tämäkin esimerkiksi omaan heksiini.
Oli muuten melko raskasta haastaa itseään, tai lähinnä aikaahan se vei ja paljon. Esimerkiksi v. 2012 kirjoitettu Sosiaalinen media opetuksessa -kirja johdatti joka sivulla tutkimaan jotain linkkiä palvelusta, jota ei välttämättä enää ollut tai joka oli muuttanut jo muotoaan. Oppimisympäristökin on siis tosi sirpaleinen.
Enihuu, tässä keskustelun pohjaksi tämäkin esimerkiksi omaan heksiini.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti