Innostuin tekemään henkilökohtaista kehittymissuunnitelmaani näin kesäloman luppoaikana. Tutustuin uudelleen opintojaksoihin ja pohdin, mitä missäkin kohden haluan oppia. Ongelmana vielä toistaiseksi on, että en pysty vielä tekemään varsinaisia päätöksiä ennen kuin olen keskustellut ohjaajani kanssa. Kuinka maltankaan odottaa elokuuhun asti?
Saattaa olla, että henkilökohtainen kehittymissuunnitelmani on jo siinä vaiheessa päivittynyt vallan toiselle tasolle (toivoa sopiikin), mutta runko on nyt olemassa. Sain jälleen kerran huomata, että tulosta syntyy paremmin, kun maisema on kunnossa: tuuli tuoksuu, eikä yksikään mukelo mukise.
Iloa ja intoa myös opiskelukavereille opintojen suunnitteluun, kun sen aika koittaa kohdallanne!
Saattaa olla, että henkilökohtainen kehittymissuunnitelmani on jo siinä vaiheessa päivittynyt vallan toiselle tasolle (toivoa sopiikin), mutta runko on nyt olemassa. Sain jälleen kerran huomata, että tulosta syntyy paremmin, kun maisema on kunnossa: tuuli tuoksuu, eikä yksikään mukelo mukise.
Iloa ja intoa myös opiskelukavereille opintojen suunnitteluun, kun sen aika koittaa kohdallanne!
Olipa mukava lukea blogiasi ja kehittymissuunnitelmaasi. Kirjoitat mielestäni havainnollisesti ja tarkasti, arvelen poimineeni ainakin pääpiirteittäin käsityksen toiveistasi, tavoitteistasi, työskentelytavoista ja asenteestasi opiskelua kohtaan. Olet mielestäni tehnyt selkeitä valintoja ja linjauksia pitäen kuitenkin auki uudetkin ideat ja mahdollisuudet.
VastaaPoistaTapaamme perjantaina 14.8.2015 klo 13.00 Heks -keskustelun merkeissä. Käyhän Skype -keskustelu sinulle.
Kiva, että aukesi. HEKS-Skype on kalenterissa 14.8.2015 klo 13. Kysyisin kuitenkin vielä, oletko jo aikaisemmin paikalla? Tarvitsisin nimittäin yhden tiedon jo torstaille eli sopisiko esimerkiksi keskiviikkona 12.8.2015? Mikä tahansa kellonaika onnistuu.
Poista